czwartek, 24 listopada 2016

Te same owoce dwa przepisy

Gdy łapie Cię mały głód i nie chcesz gasić go czymś nie do końca zdrowym to dzięki mojemu przepisowi możesz coś przyrządzić w mniej więcej 10 minut. 
Gwarantuje Ci, że mały głód minie i zaliczysz porcję witamin.

Pokaże Ci jak za pomocą trzech owoców możesz zrobić "przekąskę" w dwóch wariantach.
Pierwsza opcja to przyrządzenie smoothie, tutaj będziemy potrzebować:
- Blender
- Pomarańcza (1 szt.)
- Banan (1 szt.)
- Jabłko (1 szt.)  
- Opcjonalnie można dodać łyżeczkę miodu.
Sposób przyrządzenia jest banalnie łatwy. Pomarańczę, banana i jabłko obieramy ze skórki. 
Obrane owoce kroimy na mniejsze kawałki, następnie wrzucamy je do jakiegoś pojemniczka i wszystko blendujemy do uzyskania jednolitej konsystencji. Gotowe smoothie przelewamy do szklanki i pijemy. 
Druga opcja jest taka, że przyrządzamy koktajl, do tego przepisu będziemy potrzebować :
- Blender
- Pomarańcza (1 szt.)
- Banan (1 szt.)
- Jabłko (1 szt.)  
- mleko, jogurt, kefir  (ilość zależy od waszych upodobań)
- Opcjonalnie można dodać łyżeczkę miodu. 
Sposób przyrządzenia jest bardzo podobny do przepisu pierwszego. Wszystkie owoce obieramy ze skórki i kroimy na mniejsze kawałki. Następnie owoce wrzucamy do jakiegoś naczynia i dolewamy mleka, blendujemy do uzyskania jednolitej konsystencji. Gotowy koktajl przelewamy do szklanki i spożywamy :) 
Osobiście bardziej lubię opcję smoothie, jestem ciekawa co wy bardziej lubicie. 
Smoothie czy koktajl ?    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki waszym uwagom, ocenom, oraz podpowiedziom będę wiedziała jak rozwijać bloga. Więc komentujcie.